2013. június 19., szerda

~Tizenkettedik díj.*



1. Tedd ki a képet, és köszönd meg attól, akitől kaptad.
Nagyon szépen köszönöm Crazygirl-nek. Nagyon hálás vagyok. 

2. Írj magadról 15 fontos tényt!
1. Szeretem a  csokit.
2. Most kezdtem bele MÉG EGY történetbe.
3. Ez már az 5. történet, ami kezdésbe van a laptopomon...
4. ...plusz az a kettő, ami fent van a neten.
5. Írásmániám van.  #haha
6. Most írok ki egy csomó CD-t a nyaralásra...
7. ...már a negyediknél tartok...
8. ...plusz, a sajátjaim, amiket vettem.
9. Imádtam a Szemfényvesztőket.
10. Kultuszfilmem lett.
11. Best film ever #haha
12. Imádom a tengeri kaját, de...
13. ...a kedvencem akkor is a gyros.
14. Imádok röpizni.
15. Örülök, hogy vége van ennek a pontnak. #haha

3. Válaszolj 5 kérdésre!
- Számodra mit jelent az írás?
Egy mániát, életcélt, elfoglaltságot, energia levezetést.
- Miért döntöttél úgy, hogy belefogsz egy fanfiction-be?
Mert egy nap elolvastam egyet, ami nagyon tetszett, és úgy gondoltam, ilyet én is tudok. És ez kikerekedett egy nagy mániává.
- Mi az ami inspirál?  
Egy kép, egy zene, egy hang, egy történet...bármi, ami megfog.
- Mikor írsz kizárod a külvilágot, vagy épp ellenkezőleg?
Csak a zenét viselem el, ezért mindig füles van a fülemben, mivel imádok a nappaliban csücsülni a családdal, és Ők tévét néznek. Szóval tulajdonképpen nem figyelek rájuk, üvölt a fülembe a zene, de mégis velük vagyok, csupán bújom a laptopom. #haha #fair
- Szereted azt, amit csinálsz?
Nagyon nagyon nagyon nagyon.

4. Küldd el azoknak, akik szerinted megérdemlik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése