2013. július 10., szerda

~Tizenkilencedik díj.*



Köszönöm a díjat Timea Pohli-nak. Nagyon hálás vagyok érte. #Thanks

A feladat:
Írj tíz dolgot magadról!
Válaszolj a neked feltett tíz kérdésre!
Tegyél fel tíz kérdés!
Küld el tíz blognak a díjat!

10 dolog rólam:
1. Úgy érzem, a nyár vészesen gyorsan telik, én pedig elpazarolok belőle egy csomó percet.
2. De egyben tudom azt is, nem pazarlom az időm, hisz azt csinálom, ami jól esik, és ha jól esik, akkor nem hiába teszem.
3. Szóval most per pillanat ez a két érzés kavarog bennem. #true
4. Tegnap este elszántam magam, hogy megnézzem a Teen Wolf 1. Évadjának 1. Részét.
5. Hát ez olyan jóra sikeredett, hogy most is azt nézem, és egy éjszaka és egy délelőtt alatt eljutottam oda, hogy a végéig. #háhá
6. Scott tök helyes, ha normálisan van a haja megcsinálva. #haha #miserable
7. És képzeljétek, mit találtam! Az 1. évad 9. részében Ed Sheeran szól.#jupiiii
8. Szégyen szemre, nem ismerem azt a számát, de a hangja egyből megütötte a fülem. Ezután nem nézhettem ki hülyén, hogy ugrálok a nappaliba.
9. Egy pár résznél bevallom, összerezzentem, bár nem volt olyan ijesztő, inkább nem volt gusztusom hozzá.
10. Anya ott röhögött rajtam a fotelbe, hogy mennyire bolond vagyok, minek nézek ilyet, ha nappal is megijedek pár résznél. #miserable

10 kérdésre válasz:
1. Mi a kedvenc színed?
Kék, kék, kék, kék, kééééék minden mennyiségben.
2. Mióta vagy Directioner?
Talán két éve, már nem is tudom.
3. Mi volt az első szám amit hallottál a Srácoktól?
A WMYB. Még legjobb barátnőm, Rebeka mutatta régebben, de nem tulajdonítottunk neki nagy jelentőséget. Csak lenyugtáztuk, hogy helyesek, bolondok, jó a hangjuk és persze jó a szám. De itt le is szálltunk a témáról. Aztán talán egy hónapra rá elolvastam azt a blogot, amit már mondtam, hogy attól kezdtem el írni, mert arra gondoltam, ilyet én is tudok. És akkor kezdtem el jobban utána nézni a srácoknak. Innen már rántottuk egymást Rebivel, és mindketten directionerek lettünk. #haha
4. Mi most a kedvenc számod Tőlük?
Azt hiszem az I Would. "He's got 27 tattoos". #imádoooom.
5. Van kedvenc magyar előadód? Ha igen.: Ki(k)? 
Nem szeretem a magyar zenét. Unalmas és szánalmas próbálkozása az amerikaiak és a britek leutánzásának. (ez persze az én véleményem, nem akarok senkit sem megbántani) Azért egy szám van, amit imádok és magyar. Az egyik haverom írta Veszprémről. Ez az egyetlen magyar szám, mit tisztelek és szeretek. CHECK OUT!
6. Van kedvenc külföldi előadód. (A 1D-n kívül.) Ha igen.: Ki(k)?
Hát az 1D-vel egyetemben első helyet foglal el Ed Sheeran a ranglétrámon. Utánuk jön a Little Mix és a Lawson, majd Charlie Brown. Végül az Union J, Olly Murs és a Maroon5. De persze emellett sok mindenkit szeretek csupán Ők a fő kedvenceim.
7. Mi a kedvenc filmed?
A Pitch Perfect. #imádoom
8. Mi a kedvenc sorozatod?
Most így a Teen Wolf lett. #haha
9. Sorozat vagy inkább film?
Attól függ. Gyárthatnak bűnrossz filmeket és sorozatokat, de persze vannak nagyon jók is. Így nehéz megmondani.
10. Könyv vagy inkább film?
Szintén ugyanazt felelném, mint az előtt.

10 kérdés, amit én teszek fel:
Bocsi de, visszakérdezek. #SoSorry
1. Mi a kedvenc színed?
2. Mióta vagy Directioner?
3. Mi volt az első szám amit hallottál a Srácoktól?
4. Mi most a kedvenc számod Tőlük?
5. Van kedvenc magyar előadód? Ha igen.: Ki(k)? 
6. Van kedvenc külföldi előadód. (A 1D-n kívül.) Ha igen.: Ki(k)?
7. Mi a kedvenc filmed?
8. Mi a kedvenc sorozatod?
9. Sorozat vagy inkább film?
10. Könyv vagy inkább film?

10 blog, akinek küldöm:
Hát nem lesz annyi, elnézést. #Sorry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése