2013. augusztus 16., péntek

~Huszonkilencedik díj.*



Köszönöm szépen a díjat Haley-nek. Bár nem ennek a blognak szánta, hanem az előzőmnek a That one thing.*-nak, de nagyon örülök, hogy ide linkelte. Igazság szerint még fel szoktam nézni néhanapján oda is, de ha ott kapom, akkor is ide tenném ki, mivel az már befejezett, már nem nyúlok hozzá. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy az előző történetem is tetszett. #simle #thanks.

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Holnap biciklizünk.
2. Körbebiciklizzük Anyáékkal a Tisza-tavat. #jaj
3-6. Tegnap pakolásánál megtaláltuk Anya kincsit, a régi leveleit. Elolvastuk, és kiderült, hogy Anya nagy pasifaló volt. Annyi barátja volt, hogy már én sem tudtam, melyikről mesél éppen, miközben olvastunk. Szinte átbeszéltük az estét, és sokat mesélt, és néha még el is pirult. Nagyon jó volt, azt hiszem, közelebb kerültünk egymáshoz. Eldöntöttem, hogy naplót fogok írni, hogy nekem is legyen mit megmutatnom majd a gyermekiemnek, még ha azok nem is régi, értékes levelek.
7-11. Ma nagyon megijedtem, ugyanis Anyáékkal elmentünk a legjobb barátaikhoz, akik Szolnok mellett laknak. A lányukat szeretem, nagyon aranyos, két évvel fiatalabb nálam. De a fiuk már egyetemista, és négy évvel idősebb nálam. Hát...hogy is mondjam...annyi férfiasság nincs benne, mint egy Ken babában. És felajánlotta, hogy megmutatja nekem az emeltet, mivel még nem voltam náluk, mindig nemet mondtam, ha Anya hívott. Aztán a szobájában elidőztünk, és beszélgettünk. Mellesleg rendes srác, vicces és kedves, de külsőre nem az esetem. Bár szokták mondani, hogy a külső nem számít...na mindegy. És egyszer megpróbált megcsókolni, de könyörgöm én hozzá képest még kislány vagyok! Én pedig nem hagytam, és elfordítottam a fejem. Ismét megpróbálta, de eltoltam magamtól. Annyira megijedtem, ilyen még soha nem történt velem. Felpattantam, de Ő is felállt. Bár már nem próbált megcsókolni, de mégis várta, hogy mégis mit hozok fel az elutasításra. Idegesen túrtam a hajamba, és benyögtem, hogy van barátom, ami nem volt teljesen igaz, mert még nem vagyunk együtt a sráccal, de akkor sem akarom "megcsalni", még akkor sem, ha ez még nem minősül annak, és valószínűleg nem is tudná meg, hisz messze van egymástól a két város. De akkor sem, nem akartam semmit ettől a sráctól. Ő pedig elhúzta a száját, és benyögte, hogy szerencsés a barátom. Mondanom sem kell ezek után a vacsora ott katasztrofálisan telt. Nem tudom, mit fogok most tenni, hisz hozzájuk menni nem akarok, de ha Ők jönnek hozzánk, nem tudom, mi lesz. Nagy bajban vagyok, igaz?! Jaj.

Válaszaim:
1. Mikor kezdtél blogolni?
Úgy két éve talán.
2. Mi a hobbid?
Szeretek futni, röpizni, de legfőképpen írni.
3. Milyen zenét hallgatsz?
Jót. Jól van na, nekem jót. Nincs kimondott ízlésem, hogy csak rock vagy csak pop. Ami tetszik.
4. Milyen blogok fognak meg igazán?
Azok, amiknél nem csak tőmondatokban van leírva a történet, hanem igényesen van megfogalmazva. Hegy egyszerű, jelentéktelen sztori is lehet érdekes és jó, ha jól van megírva. Így témába nincs kimondott kedvencem.
5. Sírtál már blogon/könyvön/filmen?
Persze, rengetegszer.
6. Mi a fő célod az életben?
Hogy olyan alapot építsek ki a családomnak, ami biztonságos, helyes és jó. És hogy olyan értékeket adjak át a gyermekeimnek, ami hasznos, példamutató és tudnak is vele mit kezdeni. Jó Anya szeretnék lenni.
7. Ha tehetnéd, lenne szivárványos a hajad?
Igen, de tömény kéknek jobban örülnék. #haha
8. Kedvenc város?
London.
9. Hányadikba mész?
10.-be.
10. Melyik szó jellemez téged igazán?
Mosolygós. (azt hiszem, ez a legjobb, mivel egyfolytában mosolygok, de az emberek szerint jól áll. Persze én is lehetek szomorú, túl sokszor is vagyok az, de akkor is mosolygok, mert engem már ilyennek szoktak meg, és jobb ha nem látják, belül darabokban heverek. Így mindig mosoly van az arcomon, mert az a legegyszerűbb, abból soha nem lesz semmilyen kíváncsi kérdés.)
11. Reggelente mennyire könnyen készülsz el?
Gyorsan elkészülök, 20 perc alatt. Már tökélyre fejlesztettem a sminkelést, és a fodrászkodást. Az öltözékem pedig el szoktam dönteni általában még tegnap este, mikor próbálok elaludni.

Kérdéseim:
1. Mikor kezdtél blogolni?
2. Mi a hobbid?
3. Milyen zenét hallgatsz?
4. Milyen blogok fognak meg igazán?
5. Sírtál már blogon/könyvön/filmen?
6. Mi a fő célod az életben?
7. Ha tehetnéd, lenne szivárványos a hajad?
8. Kedvenc város?
9. Hányadikba mész?
10. Melyik szó jellemez téged igazán?
11. Reggelente mennyire könnyen készülsz el?

Küldöm:

2 megjegyzés: