2013. augusztus 5., hétfő

~Huszonnegyedik díj.*



Köszönöm szépe Christy Horan-nek a díjat. Hehe szépen haladunk a díjak számában, nemsokára kapni fogjátok a videot is. #thanks


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Tegnap beleestem a medencébe. #haha
2-5. Teljesen be vagyok zsongva, a 20.-ai tűzijátéktól. Minden évben annyira várom, hogy az valami hihetetlen, és ezért mindig megnézzük valahol. Eddig a dunújvárosi-t néztük meg egy csodás kis domb tetejéről, ahonnan még a környező falvakét is lehetett látni. Hisz mindig a nyaralóban töltöttük ezt az időszakot, ami pedig Dunaújrávostól 5 percre van a Duna parton. De idén ismét felmegyünk Budapestre, amit még jobban várok már. #jupii
6-10. Soha nem értettem azokat az embereket, akik két havonta, vagy havonta hoznak részeket ráadásul rövideket. (ezzel nem utalok, csak a minap kezdtem bele egy ilyen történetbe, és nem nagyon tetszett). De persze ízlések és pofonok, nem ismerem Őket, nem tudom, milyenek, mennyi idejük van...stb. De írói szemmel felfoghatatlan nekem, hogyan lehet hónapokat vacakolni egy részen. Én egy hónap alatt két történetet befejezek, pláne ha nyár van. És van, hogy két részt is begépelek egy nap alatt, mert jól esik írni. Az írás nem munka, hanem elhivatottság, kikapcsolódás, hobbi. Ha elkezdek egy blogot, felelőséggel tartozok vele az olvasóimért is, hisz azért indítottam, hogy nekik örömet szerezzek, és elismerjék a munkám. Így aztán van egy szokott rend, amely meghatározza, mikor jelennek meg a részek. Ez ennek a blognak az esetében két nap, ami szerintem korrekt, mivel nyugodtan el tudjátok olvasni a részeket, hisz van rá két napotok, és a szép szavak is gyűlhetek. #hehe De ha hónapokat kéne várni a részekre, már nem tudná az olvasó, mi történt az előzőkben.
11. Bocsánat, hogy ezt így kiadtam magamból, de úgy gondoltam, ezt érdemes leírni ide.

Válaszaim:
1. Hajad színe?
Sötétbarna, de pár napja még kék volt a vége. Befestettem hajszínezővel, ami egy mosástól lejön. Csak meg kell válogatni, mikor használom, hisz fürdőbe nem kéne menni, ha olyan a hajam. A végén még kék lesz körülöttem a víz. #hahaha
2. Mióta blogolsz?
Már vagy másfél éve...lehet van kettő is.
3. Mi inspirált ahhoz, hogy elkezdj írni?
Hát igazság szerint csak egy blog, amit elolvastam, és arra gondoltam, ilyet én is tudok, csak jobbat. #shy #hahaha És ez olyan szépen kinőtte magát, hogy már nem tudok meglenni az írás nélkül, és kb 8 történet van a laptopomon készen vagy félbehagyva.
4. Cicát vagy kutyát tartanál szívesebben?
Nem tudok dönteni. Van három kutyánk, ebből egy bent van a házban, és pont a minap találtunk odaát, a telepen (Apa autókereskedése a házunk mellett van, és hátul át lehet járni egy ajtón) egy kiscicát elhagyatottan. Még jó, hogy én találtam meg hamarabb, mivel hangosan nyávogott, mert ha bezár a telep, Apa átengedi a két kinti kutyát, és az idősebb nem bírja a cicákat. Így aztán lett egy kisvendégünk, de sajnos csak pár óra erejéig. Pedig mi meg akartuk tartani, de a hátsó szomszédé volt, és még függött az Édesanyjától, így visszavittük. Aztán pár hétre rá kérdezték, hogy akkor elvisszük-e, de átgondoltuk, és nemet mondtunk, mivel féltünk, hogy reagálná le az idős kutyánk. A másik kettőtől nem félünk. De egyszer úgyis lesz egy cicánk is, így aztán nem tudok dönteni, hogy cica vagy kutya. #yep
5. Mi lenne a neve?
Tutira Bellini, lényegtelen a neme (ez unisex név). Pár ember itt is, biztos tudja, miért. #hahaha
6. Sok ismerősöd van?
Van egy pár.
7. van Kriszti nevű ismerősöd?
Van sok, de ebből eggyel vagyok jóba.
8. Szereted a rockot?
Hát nem vagyok kimondott rajongó, még csak rock bandákat sem ismerek nagyon, de ha valami megtetszik, akkor lényegtelen, hogy rock vagy nem, hallgatom.
9. Akarsz majd jogosítványt?
Persze. Már el van döntve, hogy mivel jövő novemberben leszek 17, így már majd nyáron leteszem a kreszt, és utána járhatok a vezetésre. Így mire eljön a szülinapom, már le is tehetem a vizsgát Eu-san, ami engedi, hogy 17 évesen már legyen, de 18-ig csak felügyelettel vezethetek. Nem hiába Apa autókereskedő lévén tudja az ilyeneket, én pedig baromira szeretnék egy jogsit, szóval tökéletesen megfelel. #yeah
10. Motoroztál már?
Ismerősök mögött. Nem akarok motor-jogsit, értelmetlennek tartom.
11. Ha lenne 3 kívánságod, mit kívánnál?
I would wish for....TWO MORE WISHES !
Na jó ez csak vicc volt, de ez olyan aranyos szerintem. Szóval, így most nehéz eldönteni, hogy mit kívánnék. Egy biztos kapcsolódna ahhoz a félelmemhez, hogy a gyermekemnek már valószínűleg csak mesélni fogom, hogy; "Képzeld, egyszer élt egy olyan állat, hogy jegesmedve...". A következő az lenne, hogy a családom és a barátaim élő és jövőbeli tagjai semmiben ne szenvedjenek hiányt, és egészségesek legyenek. A harmadik pedig meglepetés, hisz még én sem tudom. #yep

Kérdéseim:
1. Mióta blogosz?
2. Mi inspirált ahhoz, hogy elkezdj írni?
3. Cicát vagy kutyát tartanál szívesebben?
4. Mi lenne a neve?
5. Akarsz jogosítványt?
6. Motorra megvan a jogsid?
7. Ha lenne három kívánságod, mi lenne az?
8. Mitől félsz a legjobban?
9. Szerintem milyen lesz a jövő?
10. Szeretsz fürdőbe járni?
11. Kedvenc évszak?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése